100050 Ergebnisse zur aktuellen Sucheinstellung map
TrackRank mind. 3

Tour #157901: Dolomity: Arabba -Porta Vescovo -Rif. Padon -Ciampéi -Sottil -Arabba

Kategorie: Mountainbike
Italien » Veneto » Dolomiti » Belluno

Rifugio Padon

Okružní trasa v horách  Dolomity,  oblast  obce  Livinalongo del Col di Lana,  vedená po cestách a pěšinách   různého provedení a  obtížnosti   z  obce  Arabba   lanovkou  na Porta Vescovo a dál přes  Rifugio Padon,  statek Tie de Sora,  Ciampéi,  osadu Davedino,  Sottil   a Vallazza di Dentro   a po silnici SR48  zpět  do  obce Arabba.

Vyjíždíme od  ubytovacího komplexu  apartmánů  na  Via Precumon,  v obci  Arabba  a  sjíždíme  do centra obce  ke  kostelu  a hned za ním vpravo přes  parkoviště  k  dolní stanici   lanovky.    Vešlkou kabinovou lanovkou   vyjedeme  870  výškových metrů   na horní stanici   Porta Vescovo   v nadmořské výšce  2.480 m,  z budovy lanovky     vlevo   a po  dobře  udržované  pěšině    jedeme  3 km   po  úbočí     pod  vrchem  Mesolina  (2.642 m)   k  horské chatě  Rifugio  Padon    ve výšce  2.407 m.   Hezké  výhledy, možnost  jídla a občerstvení.   od  chaty Padon  pokračujeme  asi 600 m  dál   po  pěšině  po  úbočí   kolem  stanice lanovky Padon I   a  pak   začneme  sjíždět    po  úbočí    a  sjíždíme  asi  2,4 km   na   rozcestí  El Jof - Forcela de le Grépe Rosse  a  jedeme  ještě  dál  rovně   asi  530 m  na  další  malé  rozcestí.  My jsme ještě pokračovali ze  zvědavosti    dál,  ale stezka   přestávala být  znatelná  a  přžestávala být  sjízdná  a  proto otočka  a zpět  na  malé  rozcestí    a  tam   vpravo   pěšonou   sjíždíme   s potřebnou opatrností   prudším  svahem    asi  150 výškových metrů    ke  statku  Tie de Sora  a  vpravo  dál  asi  650 m   již  širší cestou  sjíždíme    na  rozcestí  a tam  vlevo   a přes  potok    ke  statku  Ciampéi,  kde je také  velmi pěkná  odpočívka   s  dobrou pramenitou  vodou,    dál  pokračujeme   po cestě   1,1  km   na neznačené  rozcestí  a tam  vlevo    a  po cestě   sjíždíme   napřímo  asi 900 m   do  osady  Davedino  a  dál   po silnici    sjíždíme    na  rozcestí  a  silnicí  vpravo    sjíždíme   přes  osadu  Sottil  až  k  říčce  Torrente Cordevole, přes  říčku a  hned za mostem  vlevo  po cestě  proti  toku říčky Cordevole   přes osadu Molinat di Foppa  ke   kapli  u osady  Vallazza di Dentro  a  tam  vpravo   a  stoupáme   k  silnici  č.  SR48  a   vlevo  po  silnici    postupně  stoupáme    přes  osady  Costazza, Renaz  a  Alfauro,  stále proti  toku Torrente Cardevole   se  vracíme  zpět  do obce  Arabba,    odkud jsme vyjížděli.   V centru  obce proti  kostelu   se můžeme  zastavit  v  restaurantu Peter    na jídle  a   občerstvení.   Trasu  dokončíme    u  ubytovacího komplexu.

Tour Galerie

Tour Karte und Höhenprofil

Kommentare abgeben

Möchtest du einen Kommentar abgeben?